Súťaž na opravy ciest v Nitrianskom kraji museli zrušiť. Čo vytkla kontrola župe?

Opravy za 13 miliónov eur zaplatí únia. Verejné obstarávanie nariadil po kontrole riadiaci orgán stopnúť. Nepozdávala sa mu podmienka najnižšej ceny doplnená o dĺžku lehoty opravy ciest.

Opravu cesty Kalná nad Hronom - Podhájska - Šurany odsunulo zrušenie verejného obstarávania. Tiež ďalších dvoch v Nitrianskom kraji.Opravu cesty Kalná nad Hronom - Podhájska - Šurany odsunulo zrušenie verejného obstarávania. Tiež ďalších dvoch v Nitrianskom kraji. (Zdroj: Jana Némethová)

LEVICE. Nitrianska župa monitoruje stav svojich ciest po zimnom období. Na opravy ciest druhej a tretej triedy má v tohtoročnom rozpočte vyčlenených 6,2 milióna eur.

Prečítajte si tiež: Chcete ísť na koncert skupiny Omega v Leviciach? Vstupenky môžete vyhrať TU! Čítajte 

Ďalšie peniaze, 13 miliónov, získala ešte vlani z eurofondov. Modernizáciu troch rozsiahlych úsekov ciest ale stopla kontrola riadiaceho orgánu. Ide o cesty Šaľa - Nitra, Šurany - Podhájska - Kalná nad Hronom a Topoľčianky - Skýcov. Chystá novú súťaž.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prispela únia

V minulom roku získal Nitriansky samosprávny kraj (NSK) 13 miliónov eur z eurofondov na opravu troch úsekov ciest. Verejné obstarávanie na modernizáciu ale musel 8. februára zrušiť. Podľa Oľgy Prekopovej, hovorkyne predsedu NSK tak akceptoval závery z kontroly Riadiaceho orgánu pre Integrovaný regionálny operačný program (IROP).

SkryťVypnúť reklamu

Ako vysvetlila, na základe skúsenosti z projektov z predchádzajúcich rokov NSK stanovil vo verejnom obstarávaní podmienku, ktorá

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným MYregiony.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každé 4 týždne.
Pošlite SMS s textom C5AUR na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Levice

Komerčné články

  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  4. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  5. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  6. Keď sa z brigády stane kariéra
  7. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  8. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  1. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov
  2. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať
  3. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú.
  4. Po oslavách storočnice sa košický maratón pozerá do budúcnosti
  5. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  6. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  7. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia
  8. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  1. Odchod detí je veľký zlom, sloboda je často len ilúzia 10 328
  2. Keď sa z brigády stane kariéra 5 598
  3. Projekt, ktorý mení životy tisícke slovenských pacientov 5 064
  4. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 2 549
  5. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 2 385
  6. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok 2 192
  7. Od Araratu po Karibik. Tieto zájazdy prebudia chuť objavovať 1 648
  8. Cédečka sa predávali ako teplé rožky. Prežili, lebo predvídajú. 1 492
  1. Andrea Podešvová: Prezident Pellegrini v Lombardii: pohľad Slovenky zo zahraničia
  2. Pavol Burda: Niet prečo sa ospravedlňovať
  3. Anton Kovalčík: Kresťania v strednej Európe v boji proti fašizmu. Prvá časť - Nemecko a Rakúsko.
  4. Rado Surovka: Od pondelka bude chlieb a benzín za polovicu
  5. Štefan Šturdzík: Pohľad na politikov po hektickom mesiaci je čisté zúfalstvo.
  6. Jaroslav Liptak: Slovensko, krajina skepticizmu. Prečo?
  7. Věra Tepličková: Keď vo filme hasiči, skĺznu dole po tyči,
  8. Marian Mudrák: Ako spoznať pravú starožitnosť?
  1. Peter Franek: Zlá správa pre Uhríka s Mazurekom. 18 169
  2. Ivan Čáni: Súdruh Fico, ďakujem! Vďaka vám nezomriem sprostý ani naivný. 15 650
  3. Rado Surovka: Kto zožral Ficovu návnadu ? 14 313
  4. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval. 13 618
  5. Jan Dermek: 26.9. - Sviatok svätého Farizeja 12 611
  6. Monika Albertiová: Konsolidácia? Ľudia nemajú čo žrať, a Kuffa? Ide sa na gardistov hrať! 9 563
  7. Ján Valchár: Fantastické správy z Ukrajiny (a Ruska, hahaha!) 6 756
  8. Marian Faktor: Pravda o tom, kto zderie pracujúcich a kde naozaj skončia ich zdravotné odvody 4 911
  1. Věra Tepličková: Keď vo filme hasiči, skĺznu dole po tyči,
  2. Marian Nanias: "Tí zlí Bruselskí úradníci....."
  3. Dušan Koniar: Za čem númera? vsjo jásno
  4. Roman Kebísek: Povstalec Šulek pred popravou r. 1848 poslal pozdrav sestre – starej mame Štefánika
  5. Dušan Koniar: Kam by chcel, tam ho nepozvú. Kam áno, tam nejde
  6. Věra Tepličková: Tam, kde ide o korytá, budúcnosť je neurčitá
  7. Dušan Koniar: Predčasniatka, kávičkári ako ja (Kávička na malíčka 2025)
  8. Marian Nanias: Dopláca Slovensko na členstvo v EÚ, alebo získava?
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Levice, Želiezovce a Tlmače - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Levice

Viete, v ktorých krajinách afrického kontinentu realizujú slovenské organizácie svoje projekty v rámci Oficiálnej rozvojovej spolupráce pod značkou SlovakAid?


Minister dopravy SR Jozef Ráž počas slávnostného otvorenia konferencie.

Aké budú slovenské cesty v budúcnosti? Dokáže ich výstavba reagovať na trendy v používaní moderných materiálov?


1
Zľava: Horná Seč, Kalná nad Hronom, Podlužany.

V Levickom okrese dediny predbehli mestá.


Diskusia z druhého panelu s názvom Kvalitná príprava – základ úspešného priebehu stavby.

Aké budú slovenské cesty v budúcnosti? Dokáže ich výstavba reagovať na trendy v používaní moderných materiálov?


Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu