Samosprávy si novšie autá dovoliť nemôžu

Mestské úrady disponujú služobnými autami, ktoré využívajú zamestnanci úradov a primátori. Hlavy miest v Levickom okrese sa vozia väčšinou v škodovkách.

Levická samospráva má šesť služobných vozidiel, z toho jeden moped. Primátor používa Škodu Superb.Levická samospráva má šesť služobných vozidiel, z toho jeden moped. Primátor používa Škodu Superb. (Zdroj: (ŽK))

Mestské úrady disponujú služobnými autami, ktoré využívajú zamestnanci úradov a primátori. Hlavy miest v Levickom okrese sa vozia väčšinou v škodovkách.

LEVICE. Mestský úrad v Leviciach má deväť motorových vozidiel určených na služobné účely. Z nich tri sú mimo prevádzky, sú určené na vyradenie. Podľa hovorkyne mestského úradu Adriany Macákovej sú motorové vozidlá rozdelené na služobné s prideleným vodičom z povolania a referentské. Tie sú na základe dohody zverené zamestnancom na služobné účely. „Služobné autá sú dve - Škoda Octavia a Škoda Superb, referentské sú tri autá - dve Škody Fabia a Citroen Nemo, a jeden moped. Služobné vozidlo primátora je Škoda Superb, v prípade, že primátor nie je na služobnej ceste, slúži aj pre zamestnancov mestského úradu,“ hovorí pre MY Týždeň na Pohroní.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Vyradené autá odpredávajú

Motorové vozidlá sa po vyradení z vozového parku úradu ponúkajú na odpredaj vyhlásením obchodnej verejnej súťaže. V prípade, že sa nepredajú ani po zastupiteľstvom schválenom opakovaní súťaže, môžu byť predané priamym predajom za cenu stanovenú znaleckým posudkom. „V roku 2011 bola vyhlásená verejná súťaž na predaj troch motorových vozidiel, z toho Citroen Berlingo bol predaný záujemcovi za sumu 920 eur. Nové vozidlá sa kupujú na základe verejného obstarávania, naposledy v roku 2011 - Škoda Octavia a Citroen Nemo v celkovej výške 48 247 eur,“ pokračuje Adriana Macáková.

Služobný Peugeot tlmačského primátora má päť rokov, aj napriek tomu je najnovším vozidlom radnice. Podľa prednostu mestského úradu v Tlmačoch Gabriela Beláka zamestnanci v službe využívajú ďalšie dve vozidlá: „Renault Megane, rok výroby 2004, cena 495-tisíc korún a Volkswagen Passat, rok výroby 1990, nadobudnuté prevodom z dcérskej spoločnosti v roku 2011.“ Tlmačská samospráva obnovu vozového parku v blízkej dobe neplánuje, naposledy služobné auto vyradili pred piatimi rokmi. „Kia Séphia, rok nadobudnutia 1996, nadobúdacia cena 443-tisíc korún, vyradili sme ho v roku 2007,“ dopĺňa prednosta úradu.

SkryťVypnúť reklamu

Obnovenie vozového parku ešte neplánujú

Šahanskí mestskí úradníci používajú tri služobné vozidlá, služobným autom primátora je Škoda Octavia. Podľa Ernesta Zsolnaya, vedúceho organizačného a správneho oddelenia úradu, toto vozidlo zaobstarali formou leasingu. „Škodu Octavia sme kúpili v roku 2011 za 20 038 eur. Škoda Fábia je z roku 2004, kúpená za 10 388 eur a Renault Kangoo z roku 2004 15 033 eur,“ vysvetľuje. Novšie vozidlá v súčasnosti nepribudnú ani v šahanskej samospráve, posledné služobné auto vyradili v roku 2003.

Dve služobné autá vyradili z vozového parku Mestského úradu v Želiezovciach pred štyrmi rokmi. Boli to škodovky – Octavia a Fabia. Zamestnancom úradu slúžia dve vozidlá: „Renault Scénic z roku 2001, kúpený za 22 803 eur a Renault Master z roku 2008 za 22 067 eur,“ približuje podrobnosti prednostka úradu Alžbeta Kádašiová. Želiezovský primátor využíva štvorročnú Škodu Superb. Dopĺňanie služobných áut neplánujú v blízkej dobe ani tu. „V tomto období neuvažujeme s obnovou, napriek tomu, že Scénic je už značne opotrebený. Snáď na budúci rok zaradíme do rozpočtu,“ dopĺňa Alžbeta Kádašiová.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Levice

Komerčné články

  1. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok
  2. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  3. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  4. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí?
  5. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  6. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  7. Keď sa z brigády stane kariéra
  8. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky
  1. TIPOS pokračuje v spolupráci s Bratislavou
  2. IMPERIAL Gold… viac ako zlato...
  3. Úspech firemnej elektromobility: eFleet Day 2025 Truck&Bus&Van
  4. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí?
  5. Firma z Nitry robí miliónové projekty pre Teslu či TikTok
  6. Rezidencia Rúrky: Prvý bytový dom skolaudovali, ďalší už stavajú
  7. Andrej Viceník, VÚB: Samosprávy potrebujú partnera, nielen banku
  8. Pulzari ukazuje, prečo algoritmy milujú dobrú kreatívu
  1. Čakala voľnosť, prišla prázdnota. Ako ženy zvládajú odchod detí? 4 463
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood 3 622
  3. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 3 487
  4. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 3 071
  5. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 2 185
  6. Bez nich by elektrina netiekla. 1 725
  7. Pacienti s akútnou myeloidnou leukémiou čakajú na moderné lieky 1 695
  8. Keď sa z brigády stane kariéra 1 417
  1. Človek v ohrození: Libanon: každodennosť v krajine polykrízy
  2. Jozef Varga: Protestami máme šancu oslabiť FicoSMER natoľko...
  3. Ján Valchár: Niečo k situácii v Slavjansku a ruským ponorkám
  4. Adam Austera: Ako môže bežný investor profitovať z miliardových výnosov Ligy majstrov?
  5. Peter Vernarec: Kedy má zamestnanec nárok na odstupné a odchodné?
  6. Věra Tepličková: Viac šťastia ako rozumu
  7. Monika Albertiová: Konsolidácia? Ľudia nemajú čo žrať, a Kuffa? Ide sa na gardistov hrať!
  8. Miroslav Lisinovič: Z mojej papierovej dielne: pamätník železničnej dopravy v Trnave
  1. Ivan Čáni: Súdruh Fico, ďakujem! Vďaka vám nezomriem sprostý ani naivný. 15 781
  2. Peter Franek: Zlá správa pre Uhríka s Mazurekom. 13 950
  3. Rado Surovka: Kto zožral Ficovu návnadu ? 13 570
  4. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval. 11 971
  5. Martin Ondráš: Zákon čo legalizuje podvod? Alebo ako Slovensko stratí kontrolu nad pôdou 10 961
  6. Daniel Guľaš: Všetko dobré, Ľuboš. 9 960
  7. Ivan Čáni: Kolaborant a vlastizradca Blaha sa už aj strihá kvôli Rusom. 9 825
  8. Otilia Horrocks: Keď Monika Beňová moralizuje z miesta pre ZŤP 9 237
  1. Věra Tepličková: Viac šťastia ako rozumu
  2. Marian Nanias: Problémy na maďarskej jadrovej elektrárni Paks II.
  3. Marian Nanias: Nezvyčajná jadrová investícia – Maďarská JE Paks II.
  4. Anna Brawne: Džemy, hady, nebojte sa, dobre bude!
  5. Radko Mačuha: Muž, ktorý nehajloval.
  6. Marian Nanias: Problémy na tureckej JE Akkuyu.
  7. Radko Mačuha: Začnú nás stíhať za porušovanie národnej identity?
  8. Radko Mačuha: Už aj Verejné záchody chráni Ústava Slovenskej Republiky.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z Správy Levice, Želiezovce a Tlmače - aktuálne spravodajstvo na dnes| MY Levice

Čaká na vás lahodný tekvicový krém s karamelizovanými semiačkami.

Vysoký štandard, ktorý poznáte z dobrých reštaurácií, je bežný aj v reštauračných vozňoch Železničnej spoločnosti Slovensko.


Opäť sa vydávame na potulky krajinou, kde každá zastávka ponúka nový zážitok a nezabudnuteľné spomienky.


Na špičkový európsky futbal vycestuje mužstvo zo žilinského regiónu.


(RED)

Prichýliť deti z ulice v Keni, pomôcť ľuďom bez domova v Srbsku, organizovať voľnočasové aktivity v Ugande či dohliadať na školské zákazky v tlačiarni na tričká v Angole.


Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu