Topvar prináša svojím štamgastom kvalitu do prevádzok

Najbližšie stretnutie so sládkom pivovaru Topvar sa uskutoční v piatok 2. augusta o 18:00 v levickej reštaurácii Quatro.

Značka Topvar je už od svojho vzniku garantom vysokej kvality, čomu zodpovedá aj množstvo prestížnych ocenení, z ktorých najaktuálnejším je zisk bronzovej pivnej korunky za 10% variant a striebornej pivnej korunky za tmavý variant Marína. S rovnakou starostlivosťou pristupuje aj k jednotlivým prevádzkam a štamgastom v rôznych kútoch západného Slovenska. Dôkazom toho sú aj najnovšie dva projekty, ktoré ľuďom interaktívnou formou prinášajú možnosť dozvedieť sa mnoho zaujímavých informácií.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Večery s majstrom

SkryťVypnúť reklamu

Prostredníctvom projektu s názvom „Večery so sládkom“ navštívi Topvar v najbližších mesiacoch 30 vybraných prevádzok na západnom Slovensku. Pod vedením topoľčianskeho pivovarníckeho majstra Jána Píryho sa ľudia dozvedia mnoho zaujímavostí o histórii, výrobe či optimálnej starostlivosti o ich obľúbené pivo. Najbližšie stretnutie sa uskutoční v piatok 2. augusta o 18:00 v levickej reštaurácii Quatro. V rámci neformálneho stretnutia so sládkom budú mať ľudia možnosť vyskúšať rôzne spôsoby čapovania piva, ku ktorým dostanú od pivovarníckeho majstra aj kvalifikované typy a triky a dozvedia sa tiež, čo všetko ovplyvňuje kvalitu zlatistého moku. Prítomní štamgasti budú môcť tiež absolvovať vedomostný test, za ktorého úspešné zodpovedanie získajú diplom pivného znalca spolu s darčekmi. Svoju odbornosť si otestujú aj hlavní výčapníci daných prevádzok, ktorí po úspešnom absolvovaní získajú CERTIFIKÁT – MAJSTRI SVOJHO REMESLA s podpisom pivovarníckeho majstra Jána Píryho i podpisom úspešného majstra výčapníka. „Cieľom tejto aktivity je sprostredkovať personalizáciu kvality cez dvoch hlavných garantov – pivovarníckeho majstra Jána Píryho, ako aj samotných výčapníkov v jednotlivých prevádzkach. Podujatia budú svojim priebehom jedinečné, keďže každá zúčastnená prevádzka pridá ruku k dielu v podobe vlastného sprievodného programu,“ hovorí Mgr. Naďa Kasalová, brand manažérka značky Topvar.

SkryťVypnúť reklamu

Bližšie informácie k termínom a miestam jednotlivých podujatí nájdete na www.topvar.sk

Netradičný a ambiciózny projekt pre každého

Budovanie vzťahov a lojality s jednotlivými prevádzkami i samotnými spotrebiteľmi je téma, ktorou sa zaoberá aj veľmi ambiciózny projekt s názvom „Tavern koncept“. Svojou podstatou ide o veľmi ojedinelú aktivitu. Ponúkať zákazníkom kvalitné pivo totiž nestačí. Rovnako dôležité je, aby sa hostia v danej prevádzke aj dobre cítili a mali chuť sa znova vrátiť. Príjemnú atmosféru je možné dosiahnuť kombináciou viacerých faktorov – priateľský a milý personál, kvalitné služby, útulné prostredie a pekný interiér. „Snažíme sa pomáhať tam, kde to pre danú prevádzku aj naozaj dáva zmysel. Prichádzame s komplexným riešením, ktorého cieľom je zvyšovanie imidžu a atraktivity daného miesta. Pomáhame majiteľom, aby ich podnik získal nový vzhľad - od farby stien, cez interiérové doplnky až po zmenu dispozičného riešenia. Štamgastom a ich krčme prispôsobujeme aj naše komunikačné materiály, aby sa vo svojom obľúbenom podniku cítili ako doma. Prečo by aj oni nemali mať právo na útulné a pekné prostredie. Z dôvodu zvyšovania kvality nášho piva sme vynašli inovatívny spôsob jeho skladovania. Chladí sa priamo v pulte, ktorý je zo skla a nerezu, na optimálnu skladovaciu teplotu 10-15°C. Okrem kontroly a udržiavania optimálnej teploty piva, ktorá vo výraznej miere vplýva na jeho kvalitu, tak hosťom poskytuje aj pridaný estetický zážitok. Majú možnosť akoby nahliadnuť do „pivnej pivnice“ priamo zo svojich obľúbených miest. Každý milovník Topvaru sa tak rád do prevádzky vracia, pretože v sebe odráža emóciu značky, ktorej záleží na svojich štamgastoch a zároveň spája dobré pivo s pekným miestom a príjemnou atmosférou. Momentálne sme dokončili piatu prevádzku a začíname práce so šiestou. Našim cieľom je vybudovať, v rámci možností, menšiu sieť ukážkových prevádzok, ktoré sprostredkujú svojim hosťom netradičný zážitok s pohárom kvalitného piva,“ prezrádza o projekte Mgr. Naďa Kasalová, brand manažérka značky Topvar.

SkryťVypnúť reklamu

Viac informácií nájdete na www.topvar.sk

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Levice

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. Koniec nálepkovaniu a predsudkom medzi kolegami u tohto predajcu
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček
  4. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike?
  5. Dobrovoľníci, prihláste sa na Týždeň dobrovoľníctva
  6. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu?
  7. Green Corner: zelené bývanie blízko centra s prvou splátkou 10 %
  8. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky
  1. Jednoduché farebné premeny do bytu aj záhrady
  2. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii
  3. Zlatý sen vo vzduchu
  4. Sapara a Nagy povzbudzovali malých futbalistov a futbalistky
  5. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  6. Pozvánka, ktorá sa neodmieta: oslávte 25 rokov s Kauflandom
  7. Kaufland oslavuje 25 rokov a tvorí pilier slovenskej ekonomiky
  8. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia
  1. Ako sa z firmy na výrobu krbov stal líder v robotike? 7 905
  2. Bývajte v centre Košíc – 18 bytov v boutique residence Huštáky 5 450
  3. Roman Kukumberg ml.: Online hejty vedia bolieť viac ako bodyček 5 435
  4. PLANEO otvára v máji 9 predajní. Má to zmysel v dobe digitálu? 5 342
  5. Pokoj, výhľady a dobrá kuchyňa? Vyberáme desať hotelov na Ischii 3 293
  6. Bankroty a miliardové dlhy. Úspešný Trump je ilúzia 2 896
  7. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 2 530
  8. Slováci posielajú na MS mladíkov. Kedy hrajú a kde ich sledovať? 2 216
  1. Radovan Čipka: Vnútený izolacionizmus alebo kam nás vedie vláda Róberta Tisa-Orbánsona
  2. Štefan Šturdzík: Pán Bartoška !!
  3. Martin Eštočák: Komentáre k petícii o MHD v Prešove: Ľudia hovoria jasne
  4. Patrik Benčík: Denník advokáta ŠPZ ADVOKÁT 2.0: Nie je ešpézetka ADVOKAT ako ADV0KAT
  5. Martin Fronk: Strašidelné hradné podzemie, kde ozveny minulosti ešte stále šepkajú...
  6. Eva Gallova: Hrob neznámeho vojaka
  7. Viktor Pamula: Obraz časti Slovenska
  8. František Adam Paló : Mário
  1. Ivan Čáni: 9. máj 2025 – najhanebneší deň v dejinách Slovenska. 38 412
  2. Ivan Mlynár: Odpoveď Michalovi Šimečkovi na otázku, ktorú o Ficovi zrejme nikdy nepoloží 23 894
  3. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať? 20 547
  4. Vlado Jakubkovič: Vypískaný mr. Rudo a prezident mieru. 14 449
  5. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 12 440
  6. Ján Chomík: Liek na nespavosť 8 030
  7. Rastislav Puchala: Výzva od Ficina prijatá 7 972
  8. Ján Kukulský: Fiktívny otvorený list Roberta Fika, ktorý zaznel dňa 4.4.2025 na proteste v Bardejove 5 804
  1. Věra Tepličková: Cesta slovenského Sizyfa do Moskvy alebo Nie je pre cholerika nič horšie, ako nemať možnosť ísť vyššie
  2. Roman Kebísek: Oslobodzujúci efekt Gauguinovej „lekcie maľovania“ na veko drevenej krabice
  3. Anna Brawne: Pridrahý Robert, najlepšia trasa z "Matičky Rusi" by bola cez Bermudy
  4. Marcel Rebro: Fico má strach z Ukrajiny, preto sa klania Putinovi
  5. Radko Mačuha: Fico ide na oslavu začiatku 3 svetovej vojny.
  6. Tupou Ceruzou: Dobre bude
  7. Post Bellum SK: Hlasy pamätníkov: Nedopusťme návrat vojny!
  8. Radko Mačuha: Hanba, uniklo ďalšie video Šimečkovej ženy.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Radovan Čipka: Vnútený izolacionizmus alebo kam nás vedie vláda Róberta Tisa-Orbánsona
  2. Štefan Šturdzík: Pán Bartoška !!
  3. Martin Eštočák: Komentáre k petícii o MHD v Prešove: Ľudia hovoria jasne
  4. Patrik Benčík: Denník advokáta ŠPZ ADVOKÁT 2.0: Nie je ešpézetka ADVOKAT ako ADV0KAT
  5. Martin Fronk: Strašidelné hradné podzemie, kde ozveny minulosti ešte stále šepkajú...
  6. Eva Gallova: Hrob neznámeho vojaka
  7. Viktor Pamula: Obraz časti Slovenska
  8. František Adam Paló : Mário
  1. Ivan Čáni: 9. máj 2025 – najhanebneší deň v dejinách Slovenska. 38 412
  2. Ivan Mlynár: Odpoveď Michalovi Šimečkovi na otázku, ktorú o Ficovi zrejme nikdy nepoloží 23 894
  3. Radko Mačuha: Šimečka má niečo, čo už Fico nikdy nebude mať? 20 547
  4. Vlado Jakubkovič: Vypískaný mr. Rudo a prezident mieru. 14 449
  5. Teodor Pasternák: NAY už nie je „naj“ 12 440
  6. Ján Chomík: Liek na nespavosť 8 030
  7. Rastislav Puchala: Výzva od Ficina prijatá 7 972
  8. Ján Kukulský: Fiktívny otvorený list Roberta Fika, ktorý zaznel dňa 4.4.2025 na proteste v Bardejove 5 804
  1. Věra Tepličková: Cesta slovenského Sizyfa do Moskvy alebo Nie je pre cholerika nič horšie, ako nemať možnosť ísť vyššie
  2. Roman Kebísek: Oslobodzujúci efekt Gauguinovej „lekcie maľovania“ na veko drevenej krabice
  3. Anna Brawne: Pridrahý Robert, najlepšia trasa z "Matičky Rusi" by bola cez Bermudy
  4. Marcel Rebro: Fico má strach z Ukrajiny, preto sa klania Putinovi
  5. Radko Mačuha: Fico ide na oslavu začiatku 3 svetovej vojny.
  6. Tupou Ceruzou: Dobre bude
  7. Post Bellum SK: Hlasy pamätníkov: Nedopusťme návrat vojny!
  8. Radko Mačuha: Hanba, uniklo ďalšie video Šimečkovej ženy.

Už ste čítali?

SkryťZatvoriť reklamu